Winkelmand laden...
Bekijk winkelmand Afrekenen
Subtotaal:

Klantenservice

Meestgestelde vragen

Bestellen en betalen

Hoe plaats ik een bestelling op Zonestore.nl?

Zonestore.nl levert haar producten aan particulieren. Bent u eigenaar van een kapsalon neem dan contact met ons via mail info@zonelab.nl of telefonisch, 0413 724 934.

U kunt op zonestore.nl een bestelling plaatsen als gast, maar u kunt er ook voor kiezen om een account aan te maken. Als u er voor kiest om als gast een bestelling te plaatsen, volgt u dan de stappen zoals hieronder aangegeven.

Als u er voor kiest om een account aan te maken kunt hier uw gegevens invullen. Zodra u succesvol bent aangemeld, kunt u een bestelling plaatsen.

Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.

Stap 1: Klik bij het gewenste artikel op ‘Bestellen’.

Stap 2: Klik op ‘Ga verder met winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen.

Stap 3: Controleer uw winkelwagen en vul eventueel de kortingscode in. Klik vervolgens op ‘Ga door naar afrekenen’.

Stap 4: Vul uw adresgegevens in.

Stap 5: Selecteer de gewenste betaalwijze.

Stap 6: Controleer uw bestelling en ga akkoord met de Algemene Voorwaarden. Maak de bestelling definitief door op ‘Plaats uw bestelling’ te klikken’

Hoe kan ik betalen op Zonestore.nl?

  • iDEAL
  • Creditcard
  • Bancontact

Welke betalingsvoorwaarden hanteert Zonestore.nl?

  • Alle prijzen van de producten die via zonestore.nl verkocht worden zijn inclusief BTW.
  • Zonestore.nl doet haar uiterste best om in alle gevallen steeds de juiste prijs te vermelden voor elk product in onze webshop. Mocht het echter voorkomen dat de prijs van een product, eenmaal in de winkelmand, verschilt van de prijsaanduiding van dat product of een of meerdere pagina’s in de webshop, dan geldt altijd de prijs van het product in de winkelmand als definitief. Aan onopzettelijk foutieve prijsvoering op productverzamelpagina’s of product detailpagina’s kunnen geen rechten worden ontleend
  • Zonestore.nl hanteert de besteldatum als aankoopdatum.

Wie is de betalingsprovider van Zonestore.nl?

Mollie maakt het als Payment Service Provider mogelijk voor zonestore.nl om iDEAL aan te bieden in onze webshop. Zo kunt u als consument binnen de webshop van uw online betalingen binnen een gebruiksvriendelijke en veilige betaalomgeving verrichten. Mollie is alleen verantwoordelijk voor de afhandeling van uw betaling en heeft geen invloed op de levering van uw online aankopen.

U kunt op de website van Mollie aanvullende informatie vinden over uw online betaling via Mollie.

Bezorgen

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending is bij zonestore.nl gratis vanaf € 50,-.
Voor bestelling hieronder rekenen wij verzendkosten van € 4,95 naar Nederland en € 7,95 naar België.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

De pakketten van zonestore.nl worden bezorgd door GLS. Wij verzenden onze producten op de volgende dagen:

  • maandag
  • dinsdag
  • woensdag
  • donderdag
  • vrijdag

Als u op deze dagen voor 14:00 uur besteld, heeft u de producten (mits op voorraad) de volgende dag in huis. Bestellingen geplaatst na 14:00 op worden op de daaropvolgende werkdag verzonden. Mocht u uw bestelling eerder nodig hebben of de bezorgdagen komen u niet uit, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. We proberen dan in overleg met u tot een oplossing te komen.

U ontvangt een e-mail wanneer de bestelling is verzonden. In deze email vindt u ook een Track & Trace link. Bij niet thuis wordt er een kaartje achtergelaten met daarop vermeld waar het pakket is afgegeven of hoe u een nieuwe afleverafspraak kunt maken.

Ruilen en retourneren

Tot hoe lang kan ik een bestelling retourneren?

Toch het verkeerde product besteld of ziet u liever af van uw aankoop? Producten kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden indien ze onbeschadigd en ongebruikt zijn. Het aankoopbedrag wordt teruggestort binnen een termijn van 7 werkdagen.

Welke regels gelden voor het retourneren van verschillende artikelen?

Geretourneerde artikelen worden geaccepteerd wanneer ze, voor zover mogelijk, verpakt zijn in de originele verpakking.

Let op, producten kunnen niet geretourneerd worden indien:

  • de verzegeling of sealing is verbroken.
  • deze beschadigd of gebruikt zijn.
  • de producten specifiek voor u zijn besteld.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Als u (een deel van) uw bestelling retour stuurt, betaalt u zelf de verzendkosten hiervan. U ontvangt het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel terug, inclusief de eventuele verzendkosten van uw bestelling, behalve wanneer slechts een deel van de bestelling wordt geretourneerd.

Waar vind ik het retourticket?

Als u wilt retourneren neemt u dan contact op met de klantenservice, we sturen u dan een retourticket op welke u kunt uitprinten.

Contactgegevens

+31 (0413) 724 934

Maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur

Options

Selecteer